Odense Havn

Bebyggelsen på Odense Havn er et af boligselskabet nyere byggerier – Bygget i 2008.  Alle boligerne er indrettet med opholdsrum og altaner orienteret mod syd og vest. Boligerne har dejlig udsigt til det moderniserede havneområde og vand.  På den ene bygning, er der indrettet en fælles tagterrasse, som afdelingens beboere kan benytte.

Pladsen foran byggeriet er indrettet som rekreativt areal, hvor der bliver god mulighed for at nyde det særlige miljø ved havnen samt udsigten til skoven på den modsatte side af havnebassinet.  I stueetagen, ud til havnepladsen er der indrettet et erhvervslokale. Gode indkøbsmuligheder og Odense banegårdscenter ligger indenfor gåafstand.

Dokument
Beslutningsreferat ordinært afdelingsmøde 2024
Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde 2023
Odense Havn
Ordensreglement
Vedligeholdelsesreglement

Driftscenter Nord

Driftscenter Nord
Primulavej 1A
5000 Odense C

Tlf: 66115382

driftnord@fabbo.dk

Kontorets åbningstider
  • Mandag kl. 7.30-9.30
  • Tirsdag Lukket
  • Onsdag kl. 7.30-9.30
  • Torsdag kl. 15.30-16.30
  • Fredag kl. 7.30-9.30

Retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail. Ejendomsmesteren tjekker typisk kun sin e-mail én gang pr. arbejdsdag. Skriv gerne et tlf. nr. i din mail, så ejendomsmesteren kan kontakte dig. Ved alvorlige skader udenfor ejendomsmesterens normale arbejdstid, skal du benytte nødhjælpslisten.

For øvrige retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail læs her.

Nødhjælp

Du kan bruge vores AKUT HJÆLP, hvis der opstår et akut problem i din bolig udenfor normal arbejdstid. Vi gør dog opmærksom på, at du indenfor normal arbejdstid skal kontakte din ejendomsmester først. Er det ikke muligt at få fat i ejendomsmesteren, kan du ringe på akut-telefonnummer: 63 12 56 78

Vi gør opmærksom på, at det kun gælder i absolutte nødsituationer såsom: Sprængt vand/varmerør, stoppet toilet, Ituslået rude, indbrud eller lignede (der giver adgang til boligen), brand (i tilfælde af brand – ring 112), ingen el i boligen (tjek først sikringerne og relæet) og ingen varme i boligen (hvis det er mellem november og marts).

Via vores AKUT HJÆLP vil du modtage relevant hjælp og blive viderestillet til en person, der kan hjælpe dig. Du vil derfor blive spurgt om, hvilken afdeling du bor i, og hvad din adresse er.

Hvis De rekvirerer hjælp på ovenstående nummer, skal ejendomsmesteren underrettes herom i førstkommende arbejdsdags kontortid. BEMÆRK! at ved unødige tilkald kan De risikere selv at skulle betale regningen.

Læs om vores akut hjælp her (link)