Sønderport

Afdelingen er beliggende i Højby i Odense kommune, og er en nyere etagebolig-bebyggelse som er taget i brug i årene 1991-1997.
Lejlighederne er velindrettede og i varierende størrelse som grundlag for en passende beboer-sammensætning. Der er både stuelejligheder med en mindre have, og etageboliger med altan.
Alle lejligheder har komfur og køle/fryseskab, stik til YouSee kabel-tv, samt adgang til et pulterrum.
Endvidere har afdelingen et fælles vaskeri, fælleshus med festlokale, udendørs friarealer med velindrettede legepladser, udendørs motionsbane med fitness-redskaber, samt en petanque-bane.
Lejemålene i én af boligblokkene (Sandkæret 2-32) er delvist handicapvenlige, med elevator til 1. og 2. sal, niveaufri rampe fra elevator til fortov, og uden dørtrin i lejemålet. Afdelingen har bus til døren, da bybusserne har endestation ved bebyggelsen.Bydelen Højby er velforsynet med indkøbsmuligheder, skole og sportsfaciliteter. Ved siden af bebyggelsen ligger Højbyparken, som er et større grønt område, ligesom der fra flere lejligheder er frit udsyn over landskaberne omkring Højby.

Ejendomskontor

Ejendomskontor
Brobæklunden 35, st.
5260 Odense S

Tlf: 65957767

ejd.soenderport@fabbo.dk

Kontorets åbningstider
  • Mandag, onsdag, fredag 08.30-09.00
  • Torsdag 15.00-15.30

Retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail. Ejendomsmesteren tjekker typisk kun sin e-mail én gang pr. arbejdsdag. Skriv gerne et tlf. nr. i din mail, så ejendomsmesteren kan kontakte dig. Ved alvorlige skader udenfor ejendomsmesterens normale arbejdstid, skal du benytte nødhjælpslisten.

For øvrige retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail læs her.

Nødhjælp

Du kan bruge vores AKUT HJÆLP, hvis der opstår et akut problem i din bolig udenfor normal arbejdstid. Vi gør dog opmærksom på, at du indenfor normal arbejdstid skal kontakte din ejendomsmester først. Er det ikke muligt at få fat i ejendomsmesteren, kan du ringe på akut-telefonnummer: 63 12 56 78

Vi gør opmærksom på, at det kun gælder i absolutte nødsituationer såsom: Sprængt vand/varmerør, stoppet toilet, Ituslået rude, indbrud eller lignede (der giver adgang til boligen), brand (i tilfælde af brand – ring 112), ingen el i boligen (tjek først sikringerne og relæet) og ingen varme i boligen (hvis det er mellem november og marts).

Via vores AKUT HJÆLP vil du modtage relevant hjælp og blive viderestillet til en person, der kan hjælpe dig. Du vil derfor blive spurgt om, hvilken afdeling du bor i, og hvad din adresse er.

Hvis De rekvirerer hjælp på ovenstående nummer, skal ejendomsmesteren underrettes herom i førstkommende arbejdsdags kontortid. BEMÆRK! at ved unødige tilkald kan De risikere selv at skulle betale regningen.

Læs om vores akut hjælp her (link)