Kommende møder og kurser

Intro-møde for nyvalgte bestyrelsesmedlemmer

Torsdag d. 10. april 2025 kl. 17.00 – 20.00

På intromødet for nyvalgte – vi vil fortælle om FAB, hvad det vil sige at være med i en afdelingsbestyrelse og hvilke opgaver man har i bestyrelsen. Der vil også være mulighed for at hilse på andre nye beboerdemokrater i FAB.

Det praktiske

Hvornår: Torsdag d. 10. april 2025 kl. 17.00 – 20.00

Hvor: FAB, Vestre Stationsvej 5, 5000 Odense C

Parkering: Gratis parkering og ingen registrering ved parkering på FABs p-plads. Parkerer du andre steder, er der betaling.

Forplejning: Undervejs vil der være en pause med let forplejning.

Rygning: Rygning er ikke tilladt på FABs matrikel.

Tilmelding: sker via dette link.

Infomødet er forbeholdt nyvalgte afdelingsbestyrelsesformænd, afdelingsbestyrelsesmedlemmer, suppleanter og kontaktpersoner.

 

Bestyrelsesforum

Torsdag d. 12. juni 2025 kl. 17.00 – 20.00

 

Bestyrelsesforum

Torsdag d. 11. september 2025 kl. 17.00 – 20.00

 

Bestyrelsesforum

Torsdag d. 6. november 2025 kl. 17.00 – 20.00

Er du interesseret i FABs organisationsbestyrelse?

Hvis du er interesseret i at høre mere om arbejdet, som organisationsbestyrelsen laver, og måske selv involvere dig i det, så hør mere om, hvordan dette er muligt i videoen her over.

Der er valg til organisationsbestyrelsen på det ordinære repræsentantskabsmøde i november 2024. Repræsentantskabet vælger medlemmer til bestyrelsen blandt boligorganisationens lejere og disses myndige husstandsmedlemmer.

Kørselsgodtgørelse

Som beboervalgt har du mulighed for at få kørselsgodtgørelse/refusion, når du har transport til de kurser og møder, vi holder.

Kører du i egen bil, skal du udfylde en kørselsseddel, som du finder her.

Kører du med offentlig transport skal du indsende din billet, underskrevet af dig selv og formanden (eller kasseren, hvis du selv er formand) til mjt@fabbo.dk.

Parkering

FABs parkeringspladser kan benyttes ved møder og kurser i huset.

Da vi kun har et begrænset antal pladser, kan det være nødvendigt at bruge de omkringliggende betalingsparkeringspladser. I så fald refunderer vi dine parkeringsudgifter (dog ikke parkeringsbøder). Indsend dokumentation for udgiften underskrevet af dig selv og formanden (eller kasseren, hvis du selv er formand) til mjt@fabbo.dk.

Afholdte møder og kurser i 2024

Bestyrelsesforum

Torsdag d. 7. november 2024 kl. 17.00

Tema for mødet: råderetskataloger og afdelingsmøder

 

Bestyrelsesforum

Torsdag d. 12. september 2024 kl. 17.00

Tema for mødet: Boligafdelingens økonomi med særligt fokus på budget til afdelingsmøder 2025 og netværk mellem jer bestyrelser

 

Bestyrelsesforum

Torsdag d. 6. juni 2024 kl. 17.00

Tema for mødet: orientering om reorganisering i FAB samt økonomi i bestyrelsesarbejdet

 

Intro-møde for nyvalgte bestyrelsesmedlemmer

Torsdag d. 11. april 2024 kl. 17.00 – ca. 19.30

Kontaktoplysninger

Ønsker du yderligere information eller har du nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingen for Beboerdemokrati og Udvikling af Boligområder (BUB) på fællesmailen beboerdemokrati@fabbo.dk eller via nedenstående kontaktoplysninger.

Hanne Rosenberg Christiansen
Chef for Kundeservice og Beboerdemokrati

Telefon: 63 12 56 52
Email: haro@fabbo.dk
Signe O.
Beboerkonsulent

Telefon: 63 12 56 06
Email: siof@fabbo.dk
Majbritt T.
Beboerdemokrati/Administrativ medarbejder

Telefon: 63 12 56 03
Email: mjt@fabbo.dk