Hvem skal jeg kontakte?

Kontakt din ejendomsmester, når…

–  du skal flytte ind eller ud.

–  du vil søge om forbedringer i din bolig.

– du har brug for tilladelser, til fx at opsætte en vaskemaskine.

Kontakt kundeservice, når…

– du har spørgsmål til din placering på ventelisten

– du har spørgsmål til et boligtilbud du har modtaget eller en tilsendt lejekontrakt

– du har spørgsmål til din husleje

– du har spørgsmål til dit forbrugsregnskab

– du ønsker at opsige dit lejemål

– du har spørgsmål til din flytteafregning

 

Kundeservice kan kontaktes på telefon 63 12 56 00 eller kundeservice@fabbo.dk

Telefontid:
Mandag til torsdag 9 – 14

Ekspeditionstid:
Mandag til torsdag 10 – 14

 

Kontakt din inspektør, når…

– du påtænker at udføre ændringer i din bolig

– du har spørgsmål som din ejendomsmester i afdelingen ikke kan besvare

– du har spørgsmål til igangværende eller planlagte renoveringer i din afdeling

 

Inspektørerne kan kontaktes på telefon 63 12 56 00.

Telefontid:
Mandag til torsdag 9 – 14

 

Da inspektørerne ofte er på besøg i boligafdelingerne, er det ikke sikkert, at du hver gang vil kunne komme i kontakt med din inspektør i ovenstående tidsrum.

Er din inspektør ikke på kontoret, når du ringer, og kan en kollega ikke besvare dit spørgsmål, så vil der bliver lagt en besked til inspektøren, og du vil efterfølgende blive ringet op.

 

 

Kontakt en lokal håndværker, når….

Hvis der opstår uopsættelige fejl eller skader i din boligs installationer, fx rør og radiatorsprængninger, skal du kontakte din ejendomsmester. Træffes han ikke skal du kontakte en af de lokale håndværkere. Se mere herom på din afdelings side.

Min afdeling

 

Vælg ‘Se afdelingsside’ og find fanen ‘Kontakt’

Rul ned på siden til du finder nødhjælp.

Et EAN-nummer (også kaldet EAN-lokationsnummer) er et unikt nummer, der identificerer enhver offentlig myndighed.

Du har mulighed for at sende elektronisk faktura via vores EAN- nummer.

 

EAN:                   5790 000 394 524

CVR:                   37830011