Kommende møder og kurser
Bestyrelsesforum
Torsdag d. 12. september 2024 kl. 17.00
Tema for mødet er : Boligafdelingens økonomi med særligt fokus på budget til afdelingsmøder 2025 og netværk mellem jer bestyrelser
I den første del af mødet har vi fokus på boligafdelingens generelle økonomi. Herefter går vi mere i dybden med, hvordan man læser og forstår budgetudkastet, som udsendes til godkendelse jer bestyrelser inden afdelingsmøderne.
Del to af mødet bliver en kort gennemgang af bestyrelsesundersøgelsen, som vi har sendt ud til jer før sommerferien og som mange af jer har svaret tilbage på.
Der vil også være tid til, at I kan netværke med hinanden på tværs af bestyrelserne
Tilmeldingsfristen er overskredet.
Bestyrelsesforum
Torsdag d. 7. november 2024 kl. 17.00
Er du interesseret i FABs organisationsbestyrelse?
Hvis du er interesseret i at høre mere om arbejdet, som organisationsbestyrelsen laver, og måske selv involvere dig i det, så hør mere om, hvordan dette er muligt i videoen her over.
Der er valg til organisationsbestyrelsen på det ordinære repræsentantskabsmøde i november 2024. Repræsentantskabet vælger medlemmer til bestyrelsen blandt boligorganisationens lejere og disses myndige husstandsmedlemmer.
Kørselsgodtgørelse
Som beboervalgt har du mulighed for at få kørselsgodtgørelse/refusion, når du har transport til de kurser og møder, vi holder.
Kører du i egen bil, skal du udfylde en kørselsseddel, som du finder her.
Kører du med offentlig transport skal du indsende din billet, underskrevet af dig selv og formanden (eller kasseren, hvis du selv er formand) til mjt@fabbo.dk.
Parkering
FABs parkeringspladser kan benyttes ved møder og kurser i huset.
Da vi kun har et begrænset antal pladser, kan det være nødvendigt at bruge de omkringliggende betalingsparkeringspladser. I så fald refunderer vi dine parkeringsudgifter (dog ikke parkeringsbøder). Indsend dokumentation for udgiften underskrevet af dig selv og formanden (eller kasseren, hvis du selv er formand) til mjt@fabbo.dk.
Afholdte møder og kurser i 2024
Bestyrelsesforum
Torsdag d. 6. juni 2024 kl. 17.00
Tema for mødet: orientering om reorganisering i FAB samt økonomi i bestyrelsesarbejdet.
Intro-møde for nyvalgte bestyrelsesmedlemmer
Torsdag d. 11. april 2024 kl. 17.00 – ca. 19.30
Kontaktoplysninger
Ønsker du yderligere information eller har du nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingen for Beboerdemokrati og Udvikling af Boligområder (BUB) på fællesmailen beboerdemokrati@fabbo.dk eller via nedenstående kontaktoplysninger.
Chef for Kundeservice og Beboerdemokrati
Telefon: 63 12 56 52
Email: haro@fabbo.dk
Beboerkonsulent
Telefon: 63 12 56 06
Email: siof@fabbo.dk
Beboerdemokrati/Administrativ medarbejder
Telefon: 63 12 56 03
Email: mjt@fabbo.dk