Klostergården

Afdelingen er en del af en karrebebyggelse ved Vindegade og Klostervej.
Her er vi helt inde i Odense centrum med gågadenettet lige `udenfor døren`.
Alle byens faciliteter som banegårdscenter, biografer, restauranter, teater mv. er enten indenfor synsvidde eller kan nås på få minutter.
Der er pæne udendørs opholdspladser i karreen og gode parkeringsforhold for beboerne i afdelingen. Der er fællesvaskeri i afdelingen.
Afdelingen består både af etageboliger opført først i 1990`erne og nogle nyrenoverede lejligheder i en fin ældre byejendom.
Der er varierende lejlighedsstørrelser og afdelingen indeholder udover familieboligerne et større antal ungdomsboliger i selvstændige afsnit.

Dokument
Energimærkning - Klostervej 11
Energimærkning - Vindegade 42
Energimærkning - Vindegade 38
Energimærkning - Vindegade 36
Energimærkning - Klostervej 25
Energimærkning - Klostervej 27A
Ordensreglement
Vedligeholdelsesreglement

Ejendomskontor

Ejendomskontor
Vindegade 54, Kælderen - indgang ved Klostervej 7/9
5000 Odense C

Tlf: 66192366

driftmidtbyen@fabbo.dk

Kontorets åbningstider
  • Tirsdag 08.30-09.30
  • Onsdag 08.30-09.30
  • Torsdag 14.30-15.30
  • Fysisk fremmøde:
  • Mandag 8.30 - 09.00
  • Onsdag 15.00 - 15.30

Retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail. Ejendomsmesteren tjekker typisk kun sin e-mail én gang pr. arbejdsdag. Skriv gerne et tlf. nr. i din mail, så ejendomsmesteren kan kontakte dig. Ved alvorlige skader udenfor ejendomsmesterens normale arbejdstid, skal du benytte nødhjælpslisten.

For øvrige retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail læs her.

Nødhjælp

Du kan bruge vores AKUT HJÆLP, hvis der opstår et akut problem i din bolig udenfor normal arbejdstid. Vi gør dog opmærksom på, at du indenfor normal arbejdstid skal kontakte din ejendomsmester først. Er det ikke muligt at få fat i ejendomsmesteren, kan du ringe på akut-telefonnummer: 63 12 56 78

Vi gør opmærksom på, at det kun gælder i absolutte nødsituationer såsom: Sprængt vand/varmerør, stoppet toilet, Ituslået rude, indbrud eller lignede (der giver adgang til boligen), brand (i tilfælde af brand – ring 112), ingen el i boligen (tjek først sikringerne og relæet) og ingen varme i boligen (hvis det er mellem november og marts).

Via vores AKUT HJÆLP vil du modtage relevant hjælp og blive viderestillet til en person, der kan hjælpe dig. Du vil derfor blive spurgt om, hvilken afdeling du bor i, og hvad din adresse er.

Hvis De rekvirerer hjælp på ovenstående nummer, skal ejendomsmesteren underrettes herom i førstkommende arbejdsdags kontortid. BEMÆRK! at ved unødige tilkald kan De risikere selv at skulle betale regningen.

Læs om vores akut hjælp her (link)