Mosegårdsparken B
Afdelingen er velbeliggende i et roligt og fuldt udbygget område, og afdelingen består af både etageboliger og rækkehuse i en og to etager.
Der er meget gode tilkørselsforhold, gode fælles parkeringspladser og et antal garager, hvortil der dog må påregnes ventetid. Der er ligeledes etableret fælles ladestandere for afdelingens beboere. Der er fællesvaskeri i afdelingen. Til rækkehusene hører pænt opvoksede haver med høje hække og til etageboligerne hører gode friarealer og legeområder. Der er ikke langt til gode indkøbsgader eller større butikscentre i byen. Busforbindelserne er gode, både til byen og oplandet.
Boligsøgning, opnotering og login
LoginDokument | Beskrivelse |
---|---|
Beslutningsreferat ordinært afdelingsmøde 2024 Beslutningsreferat ordinært afdelingsmøde 2024 | Ingen beskrivelse |
Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde 2023 Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde 2023 | Ingen beskrivelse |
Ordensreglement Ordensreglement | Ingen beskrivelse |
Vedligeholdelsesreglement Vedligeholdelsesreglement | Ingen beskrivelse |
Regler for leje af beboerhus Regler for leje af beboerhus | Ingen beskrivelse |
Driftscenter Nord
Driftscenter Nord
Primulavej 1A5000 Odense C
Kontorets åbningstider
- Mandag kl. 7.30-9.30
- Tirsdag Lukket
- Onsdag kl. 7.30-9.30
- Torsdag 15.30-16.30
- Fredag kl. 7.30-9.30
Retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail. Ejendomsmesteren tjekker typisk kun sin e-mail én gang pr. arbejdsdag. Skriv gerne et tlf. nr. i din mail, så ejendomsmesteren kan kontakte dig. Ved alvorlige skader udenfor ejendomsmesterens normale arbejdstid, skal du benytte nødhjælpslisten.
For øvrige retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail læs her.
Nødhjælp
Du kan bruge vores AKUT HJÆLP, hvis der opstår et akut problem i din bolig udenfor normal arbejdstid. Vi gør dog opmærksom på, at du indenfor normal arbejdstid skal kontakte din ejendomsmester først. Er det ikke muligt at få fat i ejendomsmesteren, kan du ringe på akut-telefonnummer: 63 12 56 78
Vi gør opmærksom på, at det kun gælder i absolutte nødsituationer såsom: Sprængt vand/varmerør, stoppet toilet, Ituslået rude, indbrud eller lignede (der giver adgang til boligen), brand (i tilfælde af brand – ring 112), ingen el i boligen (tjek først sikringerne og relæet) og ingen varme i boligen (hvis det er mellem november og marts).
Via vores AKUT HJÆLP vil du modtage relevant hjælp og blive viderestillet til en person, der kan hjælpe dig. Du vil derfor blive spurgt om, hvilken afdeling du bor i, og hvad din adresse er.
Hvis du rekvirerer hjælp på ovenstående nummer, skal ejendomsmesteren underrettes herom i førstkommende arbejdsdags kontortid. BEMÆRK! at ved unødige tilkald kan du risikere selv at skulle betale regningen.
Læs om vores akut hjælp her (link)