Tofteparken B
Bebyggelsen for denne afdeling består af 7-etages punkthuse, oprindeligt fra 1953, men løbende vedligeholdt og forbedret, således at bygningerne fremtræder som nyere. Boligerne har altaner, der giver mulighed for flotte udsigter over byen, og der er samtidig pæne friarealer til leg og ophold. Der er elevator og fællesvaskeri i afdelingen – dog er der et vaskeri i hver bygning, så man ikke skal udenfor for at vaske. Du finder fælles ladesatndere til afdelingens beboere, samt er der lokale forretninger i området med kort afstand til Rosengårdscentret. Busforbindelserne er særdeles gode til området.
Boligsøgning, opnotering og login
LoginDokument | Beskrivelse |
---|---|
Beslutningsreferat ordinært afdelingsmøde 2024 Beslutningsreferat ordinært afdelingsmøde 2024 | Ingen beskrivelse |
Beslutningsnotat ekstraordinært afdelingsmøde 2023 Beslutningsnotat ekstraordinært afdelingsmøde 2023 | Ingen beskrivelse |
Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde 2023 Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde 2023 | Ingen beskrivelse |
Ordensereglement Ordensereglement | Ingen beskrivelse |
Vedligeholdelsesreglement Vedligeholdelsesreglement | Ingen beskrivelse |
Ejendomsmesterkontor
Ejendomsmesterkontor
Bregnevej 55220 Odense SØ
Kontorets åbningstider
- Mandag, tirsdag, onsdag og fredag 8.30-9.00
- Torsdag 15.00-15.30
Retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail. Ejendomsmesteren tjekker typisk kun sin e-mail én gang pr. arbejdsdag. Skriv gerne et tlf. nr. i din mail, så ejendomsmesteren kan kontakte dig. Ved alvorlige skader udenfor ejendomsmesterens normale arbejdstid, skal du benytte nødhjælpslisten.
For øvrige retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail læs her.
Nødhjælp
Du kan bruge vores AKUT HJÆLP, hvis der opstår et akut problem i din bolig udenfor normal arbejdstid. Vi gør dog opmærksom på, at du indenfor normal arbejdstid skal kontakte din ejendomsmester først. Er det ikke muligt at få fat i ejendomsmesteren, kan du ringe på akut-telefonnummer: 63 12 56 78
Vi gør opmærksom på, at det kun gælder i absolutte nødsituationer såsom: Sprængt vand/varmerør, stoppet toilet, Ituslået rude, indbrud eller lignede (der giver adgang til boligen), brand (i tilfælde af brand – ring 112), ingen el i boligen (tjek først sikringerne og relæet) og ingen varme i boligen (hvis det er mellem november og marts).
Via vores AKUT HJÆLP vil du modtage relevant hjælp og blive viderestillet til en person, der kan hjælpe dig. Du vil derfor blive spurgt om, hvilken afdeling du bor i, og hvad din adresse er.
Hvis du rekvirerer hjælp på ovenstående nummer, skal ejendomsmesteren underrettes herom i førstkommende arbejdsdags kontortid. BEMÆRK! at ved unødige tilkald kan du risikere selv at skulle betale regningen.
Læs om vores akut hjælp her (link)