Kommende møder og kurser
Bestyrelsesforum
Torsdag d. 12. juni 2025 kl. 17.00 – 20.00
Ny bestyrelsesportal og økonomi i boligafdelingen
På mødet vil vi præsentere jer for den nye bestyrelsesportal, som I får adgang til i juni 2025. FAB overgår til et nyt administrationssystem, EG Bolig, hvilket også betyder, at vi får en ny bestyrelsesportal. Vi vil lave en demogennemgang af det nye system og give jer information om login m.m.
Alle bestyrelsesmedlemmer og kontaktpersoner har fået en mail vedrørende overgangen til den nye Bestyrelsesportal.
Der vil også være en grundlæggende præsentation af de væsentligste områder i en boligafdelings regnskab og budget. Der bliver god mulighed for at stille spørgsmål undervejs – dog generelle spørgsmål der er relevante for alle og ikke specifikke spørgsmål for de enkelte afdelinger.
Der vil også være tid til, at I kan netværke med hinanden på tværs af bestyrelserne.
Det praktiske
Hvornår: Torsdag den 12. juni 2025 kl. 17.00 – ca. 20.00 (vi slutter senest kl. 20.00)
Hvor: FAB, Vestre Stationsvej 5, 5000 Odense C
Parkering: Gratis parkering og ingen registrering ved parkering på FABs p-plads. Parkerer du andre steder, er der betaling.
Forplejning: Undervejs vil der være en pause med forplejning
Rygning: Rygning er ikke tilladt på FABs matrikel.
Tilmelding: Via dette link
Bestyrelsesforum
Torsdag d. 11. september 2025 kl. 17.00 – 20.00
Bestyrelsesforum
Torsdag d. 6. november 2025 kl. 17.00 – 20.00

Er du interesseret i FABs organisationsbestyrelse?
Hvis du er interesseret i at høre mere om arbejdet, som organisationsbestyrelsen laver, og måske selv involvere dig i det, så hør mere om, hvordan dette er muligt i videoen her over.
Der er valg til organisationsbestyrelsen på det ordinære repræsentantskabsmøde i november 2024. Repræsentantskabet vælger medlemmer til bestyrelsen blandt boligorganisationens lejere og disses myndige husstandsmedlemmer.
Kørselsgodtgørelse
Som beboervalgt har du mulighed for at få kørselsgodtgørelse/refusion, når du har transport til de kurser og møder, vi holder.
Kører du i egen bil, skal du udfylde en kørselsseddel, som du finder her.
Kører du med offentlig transport skal du indsende din billet, underskrevet af dig selv og formanden (eller kasseren, hvis du selv er formand) til mjt@fabbo.dk.
Parkering
FABs parkeringspladser kan benyttes ved møder og kurser i huset.
Da vi kun har et begrænset antal pladser, kan det være nødvendigt at bruge de omkringliggende betalingsparkeringspladser. I så fald refunderer vi dine parkeringsudgifter (dog ikke parkeringsbøder). Indsend dokumentation for udgiften underskrevet af dig selv og formanden (eller kasseren, hvis du selv er formand) til mjt@fabbo.dk.
Afholdte møder og kurser i 2025
Intro-møde for nyvalgte bestyrelsesmedlemmer
Torsdag d. 10. april 2025 kl. 17.00 – 20.00
Kontaktoplysninger
Ønsker du yderligere information eller har du nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingen for Beboerdemokrati og Udvikling af Boligområder (BUB) på fællesmailen beboerdemokrati@fabbo.dk eller via nedenstående kontaktoplysninger.

Chef for Kundeservice og Beboerdemokrati
Telefon: 63 12 56 52
Email: haro@fabbo.dk

Beboerkonsulent
Telefon: 63 12 56 06
Email: siof@fabbo.dk

Beboerdemokrati/Administrativ medarbejder
Telefon: 63 12 56 03
Email: mjt@fabbo.dk