Bofællesskabet Hammerparken
Hammerparken er et bofællesskab for voksne, dvs. personer i en alder fra 50 år – ægtepar, par eller enlige, uden hjemmeboende børn.
Bofællesskabet er baseret på at opbygge og fastholde en boligform, der indebærer kontakt beboerne imellem til fælles gavn og glæde, herunder arrangement af fælles aktiviteter og lignende.
Bofællesskabet tager fx ture sammen og holder Sankthansaften eller grillaftner sammen. Hver år fejres også afdelingens fødselsdag.
Afdelingen ligger i skønne omgivelser i Seden, og man forstår godt hvorfor beboerne nyder området og beliggenheden ved sø og å. Særligt en skøn sommerdag hvor bierne summer og solen skinner.
Udlejning i bofællesskabet
Der stilles krav om at man er fyldt 50 år ved indflytning.
For at blive skrevet op på venteliste til bofællesskabet kontaktes den ventelisteansvarlige på nedenstående kontakt-oplysninger. Efterfølgende inviteres man på en rundvisning i afdelingen. Efter rundvisningen kan man blive skrevet op på ventelisten.
Er du interesseret i en bolig i bofællesskabet?
Kontakt den ventelisteansvarlige:
Elsie Hørslev Jensen
Tlf: 40859717
Mail: elsiebjarne@webspeed.dk
Boligsøgning, opnotering og login
LoginDokument | Beskrivelse |
---|---|
Beslutningsreferat ordinært afdelingsmøde 2024 Beslutningsreferat ordinært afdelingsmøde 2024 | Ingen beskrivelse |
Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde 2023 Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde 2023 | Ingen beskrivelse |
Hammeren fælleshus Hammeren fælleshus | Energimærkning |
Ordensreglement Ordensreglement | Ingen beskrivelse |
Vedligeholdelsesreglement Vedligeholdelsesreglement | Ingen beskrivelse |
Driftscenter Vollsmose - Ejendomskontor Hindehøjen
Driftscenter Vollsmose - Ejendomskontor Hindehøjen
Tjørnehaven 2385240 Odense NØ
Kontorets åbningstider
- Mandag og onsdag 8.30-9.00
- Torsdag (kun i lige uger) 15.30-16.00
Retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail
Ejendomsmesteren tjekker typisk kun sin e-mail én gang pr. arbejdsdag.
Skriv gerne et tlf. nr. i din mail, så ejendomsmesteren kan kontakte dig.
Ved alvorlige skader udenfor ejendomsmesterens normale arbejdstid, skal du benytte nødhjælpslisten.
For øvrige retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail læs her.
Nødhjælp
Du kan bruge vores AKUT HJÆLP, hvis der opstår et akut problem i din bolig udenfor normal arbejdstid. Vi gør dog opmærksom på, at du indenfor normal arbejdstid skal kontakte din ejendomsmester først. Er det ikke muligt at få fat i ejendomsmesteren, kan du ringe på akut-telefonnummer: 63 12 56 78
Vi gør opmærksom på, at det kun gælder i absolutte nødsituationer såsom: Sprængt vand/varmerør, stoppet toilet, Ituslået rude, indbrud eller lignede (der giver adgang til boligen), brand (i tilfælde af brand – ring 112), ingen el i boligen (tjek først sikringerne og relæet) og ingen varme i boligen (hvis det er mellem november og marts).
Via vores AKUT HJÆLP vil du modtage relevant hjælp og blive viderestillet til en person, der kan hjælpe dig. Du vil derfor blive spurgt om, hvilken afdeling du bor i, og hvad din adresse er.
Hvis du rekvirerer hjælp på ovenstående nummer, skal ejendomsmesteren underrettes herom i førstkommende arbejdsdags kontortid. BEMÆRK! at ved unødige tilkald kan du risikere selv at skulle betale regningen.
Læs om vores akut hjælp her (link)