Højsletten

Højsletten, som er afdelingens navn, har årsag i en fjern fortid, byudviklingen har for længst fjernet indtrykket af nogen slette. Afdelingen ligger meget centralt i byen og består af nyere boligbebyggelser ved Sadolinsgade og på et hjørne ved Allègade. Bebyggelserne er indrettet med varierende boligstørrelser for familier, for ældre og ungdomsboliger. Der er fællesvaskeri i afdelingen.

Der er indrettet varierende boligstørrelser, for familier, for ældre og et antal ungdomsboliger. Med den centrale beliggenhed er der begrænsede friarealer, men til gengæld er der umiddelbar adgang til de fine parkanlæg og stierne langs Odense Å.

Indenfor gangafstand har man alle byens faciliteter, skoler, offentlige institutioner og knudepunktet for alle buslinjer, m.v. Ungdomsboliger kan søges via www.studiebolig-odense.dk

Dokument
Energimærkning - Lahnsgade 69-71
Energimærkning - Allegade 36A
Energimærkning - Allegade 36D
Energimærkning - Sadolinsgade 18
Ordensreglement
Vedligeholdelsesreglement

Ejendomskontor

Ejendomskontor
Vindegade 54, Kælderen - indgang ved Klostervej 7/9
5000 Odense C

Tlf: 66192366

driftmidtbyen@fabbo.dk

Kontorets åbningstider
  • Tirsdag 08.30-09.30
  • Onsdag 08.30-09.30
  • Torsdag 14.30-15.30
  • Fysisk fremmøde:
  • Mandag 8.30 - 09.00
  • Onsdag 15.00 - 15.30

Retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail. Ejendomsmesteren tjekker typisk kun sin e-mail én gang pr. arbejdsdag. Skriv gerne et tlf. nr. i din mail, så ejendomsmesteren kan kontakte dig. Ved alvorlige skader udenfor ejendomsmesterens normale arbejdstid, skal du benytte nødhjælpslisten.

For øvrige retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail læs her.

Nødhjælp

Du kan bruge vores AKUT HJÆLP, hvis der opstår et akut problem i din bolig udenfor normal arbejdstid. Vi gør dog opmærksom på, at du indenfor normal arbejdstid skal kontakte din ejendomsmester først. Er det ikke muligt at få fat i ejendomsmesteren, kan du ringe på akut-telefonnummer: 63 12 56 78

Vi gør opmærksom på, at det kun gælder i absolutte nødsituationer såsom: Sprængt vand/varmerør, stoppet toilet, Ituslået rude, indbrud eller lignede (der giver adgang til boligen), brand (i tilfælde af brand – ring 112), ingen el i boligen (tjek først sikringerne og relæet) og ingen varme i boligen (hvis det er mellem november og marts).

Via vores AKUT HJÆLP vil du modtage relevant hjælp og blive viderestillet til en person, der kan hjælpe dig. Du vil derfor blive spurgt om, hvilken afdeling du bor i, og hvad din adresse er.

Hvis De rekvirerer hjælp på ovenstående nummer, skal ejendomsmesteren underrettes herom i førstkommende arbejdsdags kontortid. BEMÆRK! at ved unødige tilkald kan De risikere selv at skulle betale regningen.

Læs om vores akut hjælp her (link)