Mosegårdsparken A

Denne afdeling er beliggende i et roligt udbygget område mellem Kochsgade og Skibhusvej og består af en blandet bebyggelse af række- og tvillinghuse. Til boligerne hører haveanlæg på begge sider af husene, pæne store haver med høje hække. Desuden er der adgang til rekreative arealer umiddelbart op til bebyggelsen. Der er meget fine tilkørselsforhold og parkering langs de stille veje og på fælles parkeringspladser. Der ikke langt til gode indkøbsgader eller for dens sags skyld til større butikscentre i byen. Busforbindelserne er gode, både mod byen og til oplandet.

Dokument
Energimærkning erhvervsbygninger Bellisvej 41-43
Energimærkning Bellisvej 47-69
Energimærkning Bellisvej 56-94
Energimærkning Bellisvej 96-124
Energimærkning Sandhusvej 29-67
Energimærkning Mimosevænget 1-11 + 2-12
Energimærkning Valmuevænget 1-11
Energimærkning Mosegårdsvej 221-231 + 220-226 + Emilievej 33-35
Energimærkning Lavendelvej 1-33
Energimærkning Lavendelvej 2-6 + 16-20 + 30-34 + 44-48
Energimærkning Lavendelvej 8-14 + 22-28 + 36-42 + 50-56
Energimærkning Lavendelvej 35-63
Ordensreglement
Vedligeholdelsesreglement

Ejendomskontor

Ejendomskontor
Primulavej 1A
5000 Odense C

Tlf: 66115382

driftnord@fabbo.dk

Kontorets åbningstider
  • Mandag kl. 7.30-9.30
  • Tirsdag kl. 7.30-9.30
  • Onsdag Lukket
  • Torsdag kl. 7.30-9.30 og 15.30-16.30
  • Fredag kl. 7.30-9.30

Retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail. Ejendomsmesteren tjekker typisk kun sin e-mail én gang pr. arbejdsdag. Skriv gerne et tlf. nr. i din mail, så ejendomsmesteren kan kontakte dig. Ved alvorlige skader udenfor ejendomsmesterens normale arbejdstid, skal du benytte nødhjælpslisten.

For øvrige retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail læs her.

Nødhjælp

Du kan bruge vores AKUT HJÆLP, hvis der opstår et akut problem i din bolig udenfor normal arbejdstid. Vi gør dog opmærksom på, at du indenfor normal arbejdstid skal kontakte din ejendomsmester først. Er det ikke muligt at få fat i ejendomsmesteren, kan du ringe på akut-telefonnummer: 63 12 56 78

Vi gør opmærksom på, at det kun gælder i absolutte nødsituationer såsom: Sprængt vand/varmerør, stoppet toilet, Ituslået rude, indbrud eller lignede (der giver adgang til boligen), brand (i tilfælde af brand – ring 112), ingen el i boligen (tjek først sikringerne og relæet) og ingen varme i boligen (hvis det er mellem november og marts).

Via vores AKUT HJÆLP vil du modtage relevant hjælp og blive viderestillet til en person, der kan hjælpe dig. Du vil derfor blive spurgt om, hvilken afdeling du bor i, og hvad din adresse er.

Hvis De rekvirerer hjælp på ovenstående nummer, skal ejendomsmesteren underrettes herom i førstkommende arbejdsdags kontortid. BEMÆRK! at ved unødige tilkald kan De risikere selv at skulle betale regningen.

Læs om vores akut hjælp her (link)