Nedergården
En større og yderst centralt beliggende afdeling, opført som en karrébebyggelse med 123 etageboliger. I karréen indgår gode parkeringsmuligheder med fælles ladestandere, legepladser og grønne områder. Boligerne har altaner, nye badeværelser og gode planløsninger. Der er fællesvaskeri i afdelingen. Ejendommen er beliggende direkte op til stisystemet langs Odense Å, hvilket giver fine muligheder for spadsereture gennem hele Odense bymidte.
Boligsøgning, opnotering og login
LoginDokument | Beskrivelse |
---|---|
Beslutningsreferat ordinært afdelingsmøde 2024 Beslutningsreferat ordinært afdelingsmøde 2024 | Ingen beskrivelse |
Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde 2023 Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde 2023 | Ingen beskrivelse |
Vedligeholdelsesreglement Vedligeholdelsesreglement | Ingen beskrivelse |
Ordensreglement Ordensreglement | Ingen beskrivelse |
Driftscenter Midtbyen
Driftscenter Midtbyen
Vindegade 54, Kælderen - indgang ved Klostervej 7/95000 Odense C
Kontorets åbningstider
- Telefontider:
- Tirsdag 08.30-09.30
- Onsdag 08.30-09.30
- Torsdag 14.00-15.00
- Fysisk fremmøde:
- Kun efter aftale
Retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail. Ejendomsmesteren tjekker typisk kun sin e-mail én gang pr. arbejdsdag. Skriv gerne et tlf. nr. i din mail, så ejendomsmesteren kan kontakte dig. Ved alvorlige skader udenfor ejendomsmesterens normale arbejdstid, skal du benytte nødhjælpslisten.
For øvrige retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail læs her.
Nødhjælp
Du kan bruge vores AKUT HJÆLP, hvis der opstår et akut problem i din bolig udenfor normal arbejdstid. Vi gør dog opmærksom på, at du indenfor normal arbejdstid skal kontakte din ejendomsmester først. Er det ikke muligt at få fat i ejendomsmesteren, kan du ringe på akut-telefonnummer: 63 12 56 78
Vi gør opmærksom på, at det kun gælder i absolutte nødsituationer såsom: Sprængt vand/varmerør, stoppet toilet, Ituslået rude, indbrud eller lignede (der giver adgang til boligen), brand (i tilfælde af brand – ring 112), ingen el i boligen (tjek først sikringerne og relæet) og ingen varme i boligen (hvis det er mellem november og marts).
Via vores AKUT HJÆLP vil du modtage relevant hjælp og blive viderestillet til en person, der kan hjælpe dig. Du vil derfor blive spurgt om, hvilken afdeling du bor i, og hvad din adresse er.
Hvis du rekvirerer hjælp på ovenstående nummer, skal ejendomsmesteren underrettes herom i førstkommende arbejdsdags kontortid. BEMÆRK! at ved unødige tilkald kan du risikere selv at skulle betale regningen.
Læs om vores akut hjælp her (link)