Odense (Dyrup m.fl)

Hyggelige lejligheder, 2-families huse og 1-families huse/villaer.   Afdelingens boliger er fortrinsvis beliggende i Odense SV, enkelte boliger er beliggende i Odense S og N. Boligerne er individuelt indrettet og moderniseret gennem årene og har tilhørende store haver. Ligger tæt på skoler, indkøb og sportsfaciliteter.

Dokument
Energimærkning Abels Alle 61
Energimærkning Anne Maries Allé 28
Energimærkning Anne Maries Allé 33
Energimærkning Anne Maries Allé 37
Energimærkning Bakkevej 18
Energimærkning Bygmarksvej 43
Energimærkning Firkløvervej 3
Energimærkning Faaborgvej 302-312 og Vibekevej 87
Energimærkning Kornvej 26
Energimærkning Korsgade 35
Energimærkning Pilevangen 6
Energimærkning Pilevangen 21
Energimærkning Pilevangen 26
Energimærkning Rugvang 14
Energimærkning Sanderumvej 3
Energimærkning Sanderumvej 5
Energimærkning Sanderumvej 7
Energimærkning Svenstrupvej 49
Energimærkning Svenstrupvej 51
Energimærkning Svenstrupvej 53
Energimærkning Tarupvej 36
Energimærkning Vibekevej 67-85 og 72-96
Energimærkning Vibekevej 98-116
Energimærkning Æbleskivegyden 29
Vedligeholdelsesreglement
Ordensreglement
Fejl & mangelliste

Ejendomskontor

Ejendomskontor
Brunsegårdsvej 27 C
5590 Tommerup

Tlf: 64751474

ejd.tommerup@fabbo.dk

Kontorets åbningstider
  • Mandag og torsdag 08:0 - 09:00
  • Tirsdag 14:30 - 15:30

Retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail. Ejendomsmesteren tjekker typisk kun sin e-mail én gang pr. arbejdsdag. Skriv gerne et tlf. nr. i din mail, så ejendomsmesteren kan kontakte dig. Ved alvorlige skader udenfor ejendomsmesterens normale arbejdstid, skal du benytte nødhjælpslisten.

For øvrige retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail læs her.

Nødhjælp

Du kan bruge vores AKUT HJÆLP, hvis der opstår et akut problem i din bolig udenfor normal arbejdstid. Vi gør dog opmærksom på, at du indenfor normal arbejdstid skal kontakte din ejendomsmester først. Er det ikke muligt at få fat i ejendomsmesteren, kan du ringe på akut-telefonnummer: 63 12 56 78

Vi gør opmærksom på, at det kun gælder i absolutte nødsituationer såsom: Sprængt vand/varmerør, stoppet toilet, Ituslået rude, indbrud eller lignede (der giver adgang til boligen), brand (i tilfælde af brand – ring 112), ingen el i boligen (tjek først sikringerne og relæet) og ingen varme i boligen (hvis det er mellem november og marts).

Via vores AKUT HJÆLP vil du modtage relevant hjælp og blive viderestillet til en person, der kan hjælpe dig. Du vil derfor blive spurgt om, hvilken afdeling du bor i, og hvad din adresse er.

Hvis De rekvirerer hjælp på ovenstående nummer, skal ejendomsmesteren underrettes herom i førstkommende arbejdsdags kontortid. BEMÆRK! at ved unødige tilkald kan De risikere selv at skulle betale regningen.

Læs om vores akut hjælp her (link)