Odense Havn
Afdelingen på Odense Havn, som er opført i 2008, består af pæne boliger med opholdsrum og altaner orienteret mod syd og vest, hvilket giver en dejlig udsigt til det moderniserede havneområde og vandet. En af bygningerne har en fælles tagterrasse, som beboerne kan nyde hele året rundt. Pladsen foran byggeriet er indrettet som et rekreativt areal, hvor man kan opleve den livlige atmosfære ved havnen og den smukke udsigt til skoven på den anden side af havnebassinet. Derudover er der fælles ladestandere, gode indkøbsmuligheder, Odense by og Banegårdscenter inden for kort gåafstand.
Boligsøgning, opnotering og login
LoginDokument | Beskrivelse |
---|---|
Beslutningsreferat ordinært afdelingsmøde 2024 Beslutningsreferat ordinært afdelingsmøde 2024 | Ingen beskrivelse |
Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde 2023 Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde 2023 | Ingen beskrivelse |
Odense Havn Odense Havn | På havnen i Odense har FAB en nyere afdeling liggende. Se mere i folderen om boligerne. |
Ordensreglement Ordensreglement | Ingen beskrivelse |
Vedligeholdelsesreglement Vedligeholdelsesreglement | Ingen beskrivelse |
Driftscenter Nord
Driftscenter Nord
Primulavej 1A5000 Odense C
Kontorets åbningstider
- Mandag kl. 7.30-9.30
- Tirsdag Lukket
- Onsdag kl. 7.30-9.30
- Torsdag kl. 15.30-16.30
- Fredag kl. 7.30-9.30
Retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail. Ejendomsmesteren tjekker typisk kun sin e-mail én gang pr. arbejdsdag. Skriv gerne et tlf. nr. i din mail, så ejendomsmesteren kan kontakte dig. Ved alvorlige skader udenfor ejendomsmesterens normale arbejdstid, skal du benytte nødhjælpslisten.
For øvrige retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail læs her.
Nødhjælp
Du kan bruge vores AKUT HJÆLP, hvis der opstår et akut problem i din bolig udenfor normal arbejdstid. Vi gør dog opmærksom på, at du indenfor normal arbejdstid skal kontakte din ejendomsmester først. Er det ikke muligt at få fat i ejendomsmesteren, kan du ringe på akut-telefonnummer: 63 12 56 78
Vi gør opmærksom på, at det kun gælder i absolutte nødsituationer såsom: Sprængt vand/varmerør, stoppet toilet, Ituslået rude, indbrud eller lignede (der giver adgang til boligen), brand (i tilfælde af brand – ring 112), ingen el i boligen (tjek først sikringerne og relæet) og ingen varme i boligen (hvis det er mellem november og marts).
Via vores AKUT HJÆLP vil du modtage relevant hjælp og blive viderestillet til en person, der kan hjælpe dig. Du vil derfor blive spurgt om, hvilken afdeling du bor i, og hvad din adresse er.
Hvis du rekvirerer hjælp på ovenstående nummer, skal ejendomsmesteren underrettes herom i førstkommende arbejdsdags kontortid. BEMÆRK! at ved unødige tilkald kan du risikere selv at skulle betale regningen.
Læs om vores akut hjælp her (link)