Odense Havn
Bebyggelsen på Odense Havn er et af boligselskabet nyere byggerier – Bygget i 2008. Alle boligerne er indrettet med opholdsrum og altaner orienteret mod syd og vest. Boligerne har dejlig udsigt til det moderniserede havneområde og vand. På den ene bygning, er der indrettet en fælles tagterrasse, som afdelingens beboere kan benytte.
Pladsen foran byggeriet er indrettet som rekreativt areal, hvor der bliver god mulighed for at nyde det særlige miljø ved havnen samt udsigten til skoven på den modsatte side af havnebassinet. I stueetagen, ud til havnepladsen er der indrettet et erhvervslokale. Gode indkøbsmuligheder og Odense banegårdscenter ligger indenfor gåafstand.
Boligsøgning, opnotering og login
LoginDokument | Beskrivelse |
---|---|
Odense Havn Odense Havn | På havnen i Odense har FAB en nyere afdeling liggende. Se mere i folderen om boligerne. |
Energimærkning Englandsgade 2-12C Energimærkning Englandsgade 2-12C | Ingen beskrivelse |
Ordensreglement Ordensreglement | Ingen beskrivelse |
Vedligeholdelsesreglement Vedligeholdelsesreglement | Ingen beskrivelse |
Ejendomskontor
Ejendomskontor
Primulavej 1A5000 Odense C
Kontorets åbningstider
- Mandag kl. 7.30-9.30
- Tirsdag kl. 7.30-9.30
- Onsdag Lukket
- Torsdag kl. 7.30-9.30 og 15.30-16.30
- Fredag kl. 7.30-9.30
Retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail. Ejendomsmesteren tjekker typisk kun sin e-mail én gang pr. arbejdsdag. Skriv gerne et tlf. nr. i din mail, så ejendomsmesteren kan kontakte dig. Ved alvorlige skader udenfor ejendomsmesterens normale arbejdstid, skal du benytte nødhjælpslisten.
For øvrige retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail læs her.
Nødhjælp
Du kan bruge vores AKUT HJÆLP, hvis der opstår et akut problem i din bolig udenfor normal arbejdstid. Vi gør dog opmærksom på, at du indenfor normal arbejdstid skal kontakte din ejendomsmester først. Er det ikke muligt at få fat i ejendomsmesteren, kan du ringe på akut-telefonnummer: 63 12 56 78
Vi gør opmærksom på, at det kun gælder i absolutte nødsituationer såsom: Sprængt vand/varmerør, stoppet toilet, Ituslået rude, indbrud eller lignede (der giver adgang til boligen), brand (i tilfælde af brand – ring 112), ingen el i boligen (tjek først sikringerne og relæet) og ingen varme i boligen (hvis det er mellem november og marts).
Via vores AKUT HJÆLP vil du modtage relevant hjælp og blive viderestillet til en person, der kan hjælpe dig. Du vil derfor blive spurgt om, hvilken afdeling du bor i, og hvad din adresse er.
Hvis De rekvirerer hjælp på ovenstående nummer, skal ejendomsmesteren underrettes herom i førstkommende arbejdsdags kontortid. BEMÆRK! at ved unødige tilkald kan De risikere selv at skulle betale regningen.
Læs om vores akut hjælp her (link)