Bofællesskabet Sedenparken

Seniorbofællesskabet Sedenparken betyder tryghed og fælles samvær og aktiviteter. Det forventes at nye beboere er parate til at indgå aktiv i vores fællesskab og ikke kun flytter ind for at få en bolig. Ideen med bofællesskabet er, at man har mulighed for at tage del i bebyggelsens fællesskab og komme tæt på sine naboer, men at man samtidig har mulighed for at lukke døren og nyde sit privatliv, når man har lyst til det.

Som beboer i bofællesskabet gælder at man deltager i rengøring af fælleshuset, fælles arbejdsdage i haven 2-3 gange årligt og fællesskabet efter lyst og behov. I vintersæsonen hygger mændene sig i Sovseklubben, damerne har strikkeklub og der er også en kortklub.

Bebyggelsen omfatter foruden rækkehuse et fælleshus med plads til ca. 50 personer samt 2 gæsteværelser.

Udlejning i bofællesskabet

Sedenparken er for enlige eller par, hvor den ene part skal være fyldt 55 år ved indflytning. Det er ønskeligt at man flytter ind inden man fylder 70 år, men ikke en betingelse.

For at blive skrevet op på interesselisten til bofællesskabet Sedenparken skal du kontakte formanden på nedenstående kontaktinformationer. Når en bolig bliver ledig, vil de relevante på interesselisten blive kontaktet af bestyrelsen.

Husdyr er ikke tilladt.

Er du interesseret i en bolig i seniorbofællesskabet Sedenparken?

Kontakt:

Ingrid Wagner
tlf. 30261876 / hvenekildehaven35@gmail.com

Ønsker du yderligere information om bebyggelsen kan du kontakte formanden:

Jesper Hauge
tlf. 40516697 / jh@jhauge.dk

Læs mere om FAB’s bofællesskaber her

Dokument
Beslutningsreferat ordinært afdelingsmøde 2024
Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde 2023
Ordensreglement
Vedligeholdelsesreglement

Driftscenter Vollsmose - Ejendomskontor Tjørnehaven

Driftscenter Vollsmose - Ejendomskontor Tjørnehaven
Tjørnehaven 238
5240 Odense NØ

Tlf: 66106656

ejd.hindehoejen@fabbo.dk

Kontorets åbningstider
  • mandag og onsdag 8.30-9.00
  • torsdag kun i lige uger 15.30-16.00

Retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail. Ejendomsmesteren tjekker typisk kun sin e-mail én gang pr. arbejdsdag. Skriv gerne et tlf. nr. i din mail, så ejendomsmesteren kan kontakte dig. Ved alvorlige skader udenfor ejendomsmesterens normale arbejdstid, skal du benytte nødhjælpslisten.

For øvrige retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail læs her.

Nødhjælp

Du kan bruge vores AKUT HJÆLP, hvis der opstår et akut problem i din bolig udenfor normal arbejdstid. Vi gør dog opmærksom på, at du indenfor normal arbejdstid skal kontakte din ejendomsmester først. Er det ikke muligt at få fat i ejendomsmesteren, kan du ringe på akut-telefonnummer: 63 12 56 78

Vi gør opmærksom på, at det kun gælder i absolutte nødsituationer såsom: Sprængt vand/varmerør, stoppet toilet, Ituslået rude, indbrud eller lignede (der giver adgang til boligen), brand (i tilfælde af brand – ring 112), ingen el i boligen (tjek først sikringerne og relæet) og ingen varme i boligen (hvis det er mellem november og marts).

Via vores AKUT HJÆLP vil du modtage relevant hjælp og blive viderestillet til en person, der kan hjælpe dig. Du vil derfor blive spurgt om, hvilken afdeling du bor i, og hvad din adresse er.

Hvis De rekvirerer hjælp på ovenstående nummer, skal ejendomsmesteren underrettes herom i førstkommende arbejdsdags kontortid. BEMÆRK! at ved unødige tilkald kan De risikere selv at skulle betale regningen.

Læs om vores akut hjælp her (link)