Tofteparken

Afdelingens 110 rækkehuse er beliggende i den østlige del af Odense, mellem Ejbygade og Nyborgvej. Alle huse har inden for de senere år fået udskiftet tage samt facadedøre og -vinduer. Boligerne ligger i et meget roligt og godt opvokset kvarter med kort afstand til lokale butikker og bybusforbindelser. Tæt ved store, dejlige grønne områder. Til alle huse hører for- og baghave i pæne størrelser. Der er i mange af boligerne blevet udført individuelle moderniseringer, f.eks. køkken og/eller badeværelse.

Dokument
Ordensreglement
Vedligeholdelsesreglement
Udlejningsregler for gæstebolig
Energimærkning Anemonevej 1-31
Energimærkning Anemonevej 2-32
Energimærkning Anemonevej 33-61
Energimærkning Anemonevej 34-60
Energimærkning Anemonevej 62-100
Energimærkning Anemonevej 63-81
Energimærkning Anemonevej 102-132
Energimærkning Toftevej 21
Energimærkning Toftevej 29-33

Ejendomsmesterkontor

Ejendomsmesterkontor
Bregnevej 5
5220 Odense SØ

Tlf: 66115874

ejd.tofteparken@fabbo.dk

Kontorets åbningstider
  • Mandag, tirsdag, onsdag og fredag 8.30-9.00
  • Torsdag 15.00-15.30

Retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail. Ejendomsmesteren tjekker typisk kun sin e-mail én gang pr. arbejdsdag. Skriv gerne et tlf. nr. i din mail, så ejendomsmesteren kan kontakte dig. Ved alvorlige skader udenfor ejendomsmesterens normale arbejdstid, skal du benytte nødhjælpslisten.

For øvrige retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail læs her.

Nødhjælp

Du kan bruge vores AKUT HJÆLP, hvis der opstår et akut problem i din bolig udenfor normal arbejdstid. Vi gør dog opmærksom på, at du indenfor normal arbejdstid skal kontakte din ejendomsmester først. Er det ikke muligt at få fat i ejendomsmesteren, kan du ringe på akut-telefonnummer: 63 12 56 78

Vi gør opmærksom på, at det kun gælder i absolutte nødsituationer såsom: Sprængt vand/varmerør, stoppet toilet, Ituslået rude, indbrud eller lignede (der giver adgang til boligen), brand (i tilfælde af brand – ring 112), ingen el i boligen (tjek først sikringerne og relæet) og ingen varme i boligen (hvis det er mellem november og marts).

Via vores AKUT HJÆLP vil du modtage relevant hjælp og blive viderestillet til en person, der kan hjælpe dig. Du vil derfor blive spurgt om, hvilken afdeling du bor i, og hvad din adresse er.

Hvis De rekvirerer hjælp på ovenstående nummer, skal ejendomsmesteren underrettes herom i førstkommende arbejdsdags kontortid. BEMÆRK! at ved unødige tilkald kan De risikere selv at skulle betale regningen.

Læs om vores akut hjælp her (link)