FABs ordinære afdelingsmøder – beboernes beslutninger
Vores ordinære afdelingsmøder er i fuld gang, hvilket betyder at der i alt afholdes 94 møder.
Her sendes der indkaldelse, budget og forslag ud til samtlige af jeres afdelinger. På et ordinært afdelingsmøde vedtages alle større beslutninger vedrørende det kommende års aktiviteter i afdelingen. Udover at du som beboer kan have indflydelse på, hvad der skal ske af nye tiltag i din afdeling, kan du også lære dine medbeboere bedre at kende og skabe nye relationer på tværs i afdelingen.
Så tag din nabo, din sambo eller familie under armen og vær med til at træffe spændende beslutninger om nye projekter og aktiviteter i netop din boligafdeling. Vi udsender materiale til møderne pr. mail, men oplever desværre at det ryger i uønsket mail. HUSK derfor at tjekke din spam/uønsket mail, hvis du mangler materiale til dit kommende afdelingsmøde. Vi beklager selvfølgelig denne ulejlighed.
Hvis du har spørgsmål eller brug for vejledning i forhold til afdelingsmødet, er du altid velkommen til at kontakte FAB.