Info til beboere: Midtfyns Totalservice ændrer procedurer i forbindelse med vagtudkald for at begrænse Corona-virus

Hvis du som beboer hos FAB oplever et akut problem i din bolig, udenfor normal arbejdstid, vil du blive viderestillet til Midtfyns Totalservice, der håndterer FABs akutte vagtudkald. Som et led i forebyggelsen af Corona spredning har Midtfyns Totalservice indført en række procedure i forbindelse med deres vagtudkald.

Det betyder, at du som beboer skal være opmærksom på følgende:

– Når Midtfyns Totalservice modtager et opkald, vil kunde/lejer blive spurgt om de er smittet eller har været i udlandet indenfor de sidste 14 dage eller er i karantæne.

– Lejeren vil ligeledes blive bedt om at forlade området, hvor de skal arbejde.

– Ved ankomst vil vores medarbejder bære mundbind og handsker.

– I situationer, hvor der opstår tvivl om ovenstående vil vores medarbejder forlade adressen og melde tilbage til vores vagtleder, som derefter vil kontakte jer for aftale om det videre forløb.

Hvis du er i tvivl om, hvornår du kan bruge FABs akut hjælp, kan du læse mere på dette link.

  • 17. marts 2020