Spurvevænget/Store Kirkestræde

Inde midt i Assens købstad, helt ud til hovedgaden og lige overfor Assens kirke, ligger et ejendomskompleks med 14 lejligheder i en af byens gamle istandsatte byejendomme.

Ejendommens lejligheder er af forskellige størrelser, enten 2, 3 og 4-værelses, med individuel udformning og placering både i stueplan, på 1 og 2. sal. Lejlighederne har enten egen gårdhave (stueetagen) eller adgang til svalegang, som også kan bruges som altan. Hovedparten af lejemålene har vinduer og udsigt til hovedgaden. På hovedgaden er der et godt handelsliv.

Alle lejligheder deler en hyggelig og brolagt gårdhave, hvor der både er parkering og cykelskur, samt depotrum og fælles affaldsrum. Ejendomskomplekset er nabo til et stort grønt by-gårdområde med legeplads, som beboerne gerne må benytte.

Dokument
Nødhjælps liste / telefonliste
Ordensreglement
Vedligeholdelsesreglement

Ejendomsmesterkontor

Ejendomsmesterkontor
Gelstedvej 32, kld.
5591 Gelsted

ejd.assens@fabbo.dk

Tlf: 64462949
Kontorets åbningstider
  • Mandag, onsdag og fredag 8.30 - 9.00
  • Torsdag 15.00 - 15.30

Retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail. Ejendomsmesteren tjekker typisk kun sin e-mail én gang pr. arbejdsdag. Skriv gerne et tlf. nr. i din mail, så ejendomsmesteren kan kontakte dig. Ved alvorlige skader udenfor ejendomsmesterens normale arbejdstid, skal du benytte nødhjælpslisten.

For øvrige retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail læs her.

Nødhjælp

Du kan bruge vores AKUT HJÆLP, hvis der opstår et akut problem i din bolig udenfor normal arbejdstid. Vi gør dog opmærksom på, at du indenfor normal arbejdstid skal kontakte din ejendomsmester først. Er det ikke muligt at få fat i ejendomsmesteren, kan du ringe på akut-telefonnummer: 63 12 56 78

Vi gør opmærksom på, at det kun gælder i absolutte nødsituationer såsom: Sprængt vand/varmerør, stoppet toilet, Ituslået rude, indbrud eller lignede (der giver adgang til boligen), brand (i tilfælde af brand – ring 112), ingen el i boligen (tjek først sikringerne og relæet) og ingen varme i boligen (hvis det er mellem november og marts).

Via vores AKUT HJÆLP vil du modtage relevant hjælp og blive viderestillet til en person, der kan hjælpe dig. Du vil derfor blive spurgt om, hvilken afdeling du bor i, og hvad din adresse er.

Hvis De rekvirerer hjælp på ovenstående nummer, skal ejendomsmesteren underrettes herom i førstkommende arbejdsdags kontortid. BEMÆRK! at ved unødige tilkald kan De risikere selv at skulle betale regningen.

Læs om vores akut hjælp her (link)