Spurvevænget/Store Kirkestræde

Midt i hjertet af Assens finder du Spurvevænget og Store Kirkestræde. Med den livlige hovedgade og med udsigt til Assens kirke har disse 14 dejlige lejligheder en rigtig god beliggenhed. Du får lov at opleve byens gamle charme og detaljer i de nyistandsatte byejendomme, hvor en fælles, brolagt gårdhave binder lejlighederne sammen og tilbyder både parkeringspladser, cykelskure, depotrum og et fælles affaldsrum. Boligerne er af forskellige størrelser, enten 2-, 3- eller 4-værelses med placering både i stueplan, på 1 og 2. sal. Lejlighederne har enten egen gårdhave eller adgang til svalegang, som også kan bruges som altan. Derudover vil du få naboskab med et stort, grønt by-gårdområde, som kan benyttes aktiviteter, leg og afslapning for alle størrelser.

Dokument
Beslutningsreferat ordinært afdelingsmøde 2024
Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde 2023
Ordensreglement
Vedligeholdelsesreglement

Ejendomskontor

ejd.assens@fabbo.dk

Tlf: 64462949
Kontorets åbningstider
  • Mandag, onsdag og fredag 8.30 - 9.00
  • Torsdag 15.00 - 15.30

Retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail. Ejendomsmesteren tjekker typisk kun sin e-mail én gang pr. arbejdsdag. Skriv gerne et tlf. nr. i din mail, så ejendomsmesteren kan kontakte dig. Ved alvorlige skader udenfor ejendomsmesterens normale arbejdstid, skal du benytte nødhjælpslisten.

For øvrige retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail læs her.

Nødhjælp

Du kan bruge vores AKUT HJÆLP, hvis der opstår et akut problem i din bolig udenfor normal arbejdstid. Vi gør dog opmærksom på, at du indenfor normal arbejdstid skal kontakte din ejendomsmester først. Er det ikke muligt at få fat i ejendomsmesteren, kan du ringe på akut-telefonnummer: 63 12 56 78

Vi gør opmærksom på, at det kun gælder i absolutte nødsituationer såsom: Sprængt vand/varmerør, stoppet toilet, Ituslået rude, indbrud eller lignede (der giver adgang til boligen), brand (i tilfælde af brand – ring 112), ingen el i boligen (tjek først sikringerne og relæet) og ingen varme i boligen (hvis det er mellem november og marts).

Via vores AKUT HJÆLP vil du modtage relevant hjælp og blive viderestillet til en person, der kan hjælpe dig. Du vil derfor blive spurgt om, hvilken afdeling du bor i, og hvad din adresse er.

Hvis De rekvirerer hjælp på ovenstående nummer, skal ejendomsmesteren underrettes herom i førstkommende arbejdsdags kontortid. BEMÆRK! at ved unødige tilkald kan De risikere selv at skulle betale regningen.

Læs om vores akut hjælp her (link)