Højstrupparken

I Højstrupparken er der mulighed for at få fortrin på ventelisten hvis du er selvforsørgende eller studerende. Endvidere udlejes 50% af de ledige boliger gennem annoncering.
Højstrupparken er en af FABs største afdelinger og centralt placeret i Højstrup. Lejlighedskomplekset er fra 1950, og har gennemgået en større renovering her i 2020-2023. Lejlighederne er hyggelige og velindrettede med nyt toilet/bad, nye vinduer og nye installationer/ventilationsanlæg med varmegenvinding. Nogle af lejlighederne har også fået nyt køkken, og der er blevet monteret lækre nye altaner i alle boligerne. Afdelingen har ligeledes 24 gode studieboliger for sig selv. Boligafdelingen er beliggende tæt på skole og idrætsparken med bl.a. Odense Stadion, Odense Skøjtehal, bowlinghal og friluftsbad. Busserne kører lige ved afdelingen, og med letbanen kan du nemt komme til enten Tarupcentret, Bilka, Rosengårdcentret, universitetet eller centrum. Der er mange gode friarealer til leg og ophold i boligafdelingen, og der er tilmed et fælleshus som er muligt at booke. Derudover er der en lang række fællesvaskerier fordelt i hele boligafdelingen samt fælles parkering i hele området. Der er ligeledes etableret fælles ladestandere for afdelingens beboere.

Læs om, hvordan du passer og vedligeholder din bolig på: Min bolig – Højstrupparken

Her kan du tage en virtuel tur i en af de nyrenoverede boliger Højstrupparken.

Her kan du se en film om renoveringen af Højstrupparken.

 

Afdelingen er certificeret med DGNB sølv.

 

Dokument
Beslutningsreferat ordinært afdelingsmøde 2025
Beslutningsreferat ordinært afdelingsmøde 2024
Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde 2023
Vaskeri
Ordensreglement
Vedligeholdelsesreglement
TV og internet i din bolig
Fremtidige husleje for Højstrupparken 2023/24

Driftscenter Vest - Ejendomskontor Højstrup

Driftscenter Vest - Ejendomskontor Højstrup
Højstrupvej 18
5200 Odense V

Kontorets åbningstider
  • Mandag, onsdag, torsdag og fredag kl. 08.00-09.00
  • Tirsdag kl. 15.30-16.30

Retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail. Ejendomsmesteren tjekker typisk kun sin e-mail én gang pr. arbejdsdag. Skriv gerne et tlf. nr. i din mail, så ejendomsmesteren kan kontakte dig. Ved alvorlige skader udenfor ejendomsmesterens normale arbejdstid, skal du benytte nødhjælpslisten.

For øvrige retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail læs her.

Nødhjælp

Du kan bruge vores AKUT HJÆLP, hvis der opstår et akut problem i din bolig udenfor normal arbejdstid. Vi gør dog opmærksom på, at du indenfor normal arbejdstid skal kontakte din ejendomsmester først. Er det ikke muligt at få fat i ejendomsmesteren, kan du ringe på akut-telefonnummer: 63 12 56 78

Vi gør opmærksom på, at det kun gælder i absolutte nødsituationer såsom: Sprængt vand/varmerør, stoppet toilet, Ituslået rude, indbrud eller lignede (der giver adgang til boligen), brand (i tilfælde af brand – ring 112), ingen el i boligen (tjek først sikringerne og relæet) og ingen varme i boligen (hvis det er mellem november og marts).

Via vores AKUT HJÆLP vil du modtage relevant hjælp og blive viderestillet til en person, der kan hjælpe dig. Du vil derfor blive spurgt om, hvilken afdeling du bor i, og hvad din adresse er.

Hvis du rekvirerer hjælp på ovenstående nummer, skal ejendomsmesteren underrettes herom i førstkommende arbejdsdags kontortid. BEMÆRK! at ved unødige tilkald kan du risikere selv at skulle betale regningen.

Læs om vores akut hjælp her (link)