Korsløkkeparken F

I Korsløkken er der mulighed for at få fortrin på ventelisten, hvis du er selvforsørgende eller studerende. Endvidere udlejes 50% boliger gennem annoncering.
Korsløkken har gennemgået en større helhedsplan, hvor alle boligerne er renoveret, så de fremstår som helt nye.
De nye lejligheder er moderne og lyse, med nye køkkener og badeværelser, nye vinduer og døre, samt store lækre altaner.
Ved stuelejlighederne er der en mindre terrasse. Der er fællesvaskeri i afdelingen.
Der er gode parkeringsforhold i afdelingen, og også mulighed for at skrive sig op til at leje en garage.
Afdelingen har et fælleshus for Korsløkkens beboere, hvor man kan deltage i forskellige aktiviteter som f.eks. lektiecafe, motionscenter, ungdomsklub og IT-rum.Det er også her man kan møde afdelingens ejendomsmestre og beboerkonsulenter.
I området ligger der et ældrecenter og en pæn, velholdt kolonihaveafdeling “Christiansminde Kolonihaver”.
Rosengårdscenteret ligger i gåafstand fra afdelingen.

Dokument
Vejledning til el-ladestander i FAB
Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde 2023
Ordensreglement
Vedligeholdelsesreglement
Beboervejledning afd. 34, Korsløkkevej 25-57

Driftscenter Korsløkken

Driftscenter Korsløkken
Johannes Larsens vej 45
5220 Odense SØ

Kontorets åbningstider
  • Mandag, onsdag og fredag kl. 07:30 - 09:00 (personlig og telefonisk henvendelse)
  • Tirsdag og torsdag kl. 14:30 - 15:30 (personlig og telefonisk henvendelse)

Det vil være muligt at lægge en besked på telefonsvareren på tlf.: 66156676. Husk at opgive adresse og telefonnummer.

Retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail. Ejendomsmesteren tjekker typisk kun sin e-mail én gang pr. arbejdsdag. Skriv gerne et tlf. nr. i din mail, så ejendomsmesteren kan kontakte dig. Ved alvorlige skader udenfor ejendomsmesterens normale arbejdstid, skal du benytte nødhjælpslisten.

For øvrige retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail læs her.

Nødhjælp

Du kan bruge vores AKUT HJÆLP, hvis der opstår et akut problem i din bolig udenfor normal arbejdstid. Vi gør dog opmærksom på, at du indenfor normal arbejdstid skal kontakte din ejendomsmester først. Er det ikke muligt at få fat i ejendomsmesteren, kan du ringe på akut-telefonnummer: 63 12 56 78

Vi gør opmærksom på, at det kun gælder i absolutte nødsituationer såsom: Sprængt vand/varmerør, stoppet toilet, Ituslået rude, indbrud eller lignede (der giver adgang til boligen), brand (i tilfælde af brand – ring 112), ingen el i boligen (tjek først sikringerne og relæet) og ingen varme i boligen (hvis det er mellem november og marts).

Via vores AKUT HJÆLP vil du modtage relevant hjælp og blive viderestillet til en person, der kan hjælpe dig. Du vil derfor blive spurgt om, hvilken afdeling du bor i, og hvad din adresse er.

Hvis De rekvirerer hjælp på ovenstående nummer, skal ejendomsmesteren underrettes herom i førstkommende arbejdsdags kontortid. BEMÆRK! at ved unødige tilkald kan De risikere selv at skulle betale regningen.

Læs om vores akut hjælp her (link)