Piledammen

Piledammens 88 boliger i to- etages bygninger er opført i 1995 og er fordelt i mindre blokke, der er samlede omkring indre fælles grønne friarealer.

Området, som afdelingen er en del af, er planlagt efter moderne principper om adskillelse af den hårde og den bløde trafik. Tilkørsel til afdelingen er fra Kertemindevej og internt i bebyggelserne reguleres hastigheden for biler ved rundkørsler og kurvede veje. Der er et veludbygget stisystem både mod øst til Bullerup, hvor der kan handles og mod vest til Center Øst, mv.

Der er gode busforbindelser til både Odense centrum, Munkebo og Kerteminde fra Kertemindevej.
Som supplement til de rekreative muligheder i afdelingen er der kort afstand til arealerne langs Odense Å og Seden Strandby.

Første sals lejlighederne er udstyret med en altan, og i stuelejlighederne er der egne mindre haver/terrasser. Afdelingen har et fællesvaskeri.

Der er ikke garagebygninger i afdelingen, men gode parkeringsforhold.

Dokument
Beslutningsreferat ordinært afdelingsmøde 2024
Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde 2023
Ordensreglement
Vedligeholdelsesreglement

Driftscenter Vollsmose - Ejendomskontor Hindehøjen

Driftscenter Vollsmose - Ejendomskontor Hindehøjen
Hvenekildeløkken 58
5240 Odense NØ

Tlf: 66106656

ejd.hindehoejen@fabbo.dk

Kontorets åbningstider
  • Onsdag 10.00-10.30

Retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail. Ejendomsmesteren tjekker typisk kun sin e-mail én gang pr. arbejdsdag. Skriv gerne et tlf. nr. i din mail, så ejendomsmesteren kan kontakte dig. Ved alvorlige skader udenfor ejendomsmesterens normale arbejdstid, skal du benytte nødhjælpslisten.

For øvrige retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail læs her.

Nødhjælp

Du kan bruge vores AKUT HJÆLP, hvis der opstår et akut problem i din bolig udenfor normal arbejdstid. Vi gør dog opmærksom på, at du indenfor normal arbejdstid skal kontakte din ejendomsmester først. Er det ikke muligt at få fat i ejendomsmesteren, kan du ringe på akut-telefonnummer: 63 12 56 78

Vi gør opmærksom på, at det kun gælder i absolutte nødsituationer såsom: Sprængt vand/varmerør, stoppet toilet, Ituslået rude, indbrud eller lignede (der giver adgang til boligen), brand (i tilfælde af brand – ring 112), ingen el i boligen (tjek først sikringerne og relæet) og ingen varme i boligen (hvis det er mellem november og marts).

Via vores AKUT HJÆLP vil du modtage relevant hjælp og blive viderestillet til en person, der kan hjælpe dig. Du vil derfor blive spurgt om, hvilken afdeling du bor i, og hvad din adresse er.

Hvis De rekvirerer hjælp på ovenstående nummer, skal ejendomsmesteren underrettes herom i førstkommende arbejdsdags kontortid. BEMÆRK! at ved unødige tilkald kan De risikere selv at skulle betale regningen.

Læs om vores akut hjælp her (link)