Tjørnehaven
Denne afdeling udgøres af 254 boliger i form af række- og kædehuse. Bygningerne er udformet således, at der dannes gode ugenerte “private” udendørs opholdsrum. Afdelingen og området indeholder varierende boligtyper, institutioner, skoler, kirke og eget stort butikscenter.
Alt bundet sammen ved et velfungerende stinet. Der er adgang til mange og rigtig gode rekreative områder. Parkering sker på fælles parkeringsarealer med gode tilkørselsforhold og er udtryk for en konsekvent adskillelse af de hårde og bløde trafikanter.
Der er tætte bybusforbindelser såvel til byen og oplandet.
Boligsøgning, opnotering og login
LoginDokument | Beskrivelse |
---|---|
Vejledning til el-ladestander i FAB Vejledning til el-ladestander i FAB | Ingen beskrivelse |
Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde 2023 Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde 2023 | Ingen beskrivelse |
Udlejning af selskabslokale Udlejning af selskabslokale | Ingen beskrivelse |
Ordensreglement Ordensreglement | Ingen beskrivelse |
Vedligeholdelsesreglement Vedligeholdelsesreglement | Ingen beskrivelse |
Fejl & Mangelliste Fejl & Mangelliste | Ingen beskrivelse |
Driftscenter Vollsmose - Ejendomskontor Tjørnehaven
Driftscenter Vollsmose - Ejendomskontor Tjørnehaven
Tjørnehaven 2385240 Odense NØ
Kontorets åbningstider
- Mandag, onsdag 08.30-09.00
- Torsdag kun i lige uger 15.30-16.00
Retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail. Ejendomsmesteren tjekker typisk kun sin e-mail én gang pr. arbejdsdag. Skriv gerne et tlf. nr. i din mail, så ejendomsmesteren kan kontakte dig. Ved alvorlige skader udenfor ejendomsmesterens normale arbejdstid, skal du benytte nødhjælpslisten.
For øvrige retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail læs her.
Nødhjælp
Du kan bruge vores AKUT HJÆLP, hvis der opstår et akut problem i din bolig udenfor normal arbejdstid. Vi gør dog opmærksom på, at du indenfor normal arbejdstid skal kontakte din ejendomsmester først. Er det ikke muligt at få fat i ejendomsmesteren, kan du ringe på akut-telefonnummer: 63 12 56 78
Vi gør opmærksom på, at det kun gælder i absolutte nødsituationer såsom: Sprængt vand/varmerør, stoppet toilet, Ituslået rude, indbrud eller lignede (der giver adgang til boligen), brand (i tilfælde af brand – ring 112), ingen el i boligen (tjek først sikringerne og relæet) og ingen varme i boligen (hvis det er mellem november og marts).
Via vores AKUT HJÆLP vil du modtage relevant hjælp og blive viderestillet til en person, der kan hjælpe dig. Du vil derfor blive spurgt om, hvilken afdeling du bor i, og hvad din adresse er.
Hvis De rekvirerer hjælp på ovenstående nummer, skal ejendomsmesteren underrettes herom i førstkommende arbejdsdags kontortid. BEMÆRK! at ved unødige tilkald kan De risikere selv at skulle betale regningen.
Læs om vores akut hjælp her (link)