Tjørnehaven
Denne afdeling består af 254 boliger i form af række- og kædehuse. Bygningerne er designet til at skabe gode, ugenerte private udendørs opholdsrum. Området byder på forskellige boligtyper, institutioner, skoler, kirke og et stort butikscenter, alt sammen forbundet af et velfungerende stisystem. Der er adgang til mange skønne rekreative områder. Parkering sker på fælles parkeringsarealer med ladestandere, og der er gode busforbindelser til både byen og oplandet, så du nemt kan komme rundt din hverdag.
Boligsøgning, opnotering og login
LoginDokument | Beskrivelse |
---|---|
Beslutningsreferat ordinært afdelingsmøde 2024 Beslutningsreferat ordinært afdelingsmøde 2024 | Ingen beskrivelse |
Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde 2023 Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde 2023 | Ingen beskrivelse |
Vejledning til el-ladestander i FAB Vejledning til el-ladestander i FAB | Ingen beskrivelse |
Udlejning af selskabslokale Udlejning af selskabslokale | Ingen beskrivelse |
Ordensreglement Ordensreglement | Ingen beskrivelse |
Vedligeholdelsesreglement Vedligeholdelsesreglement | Ingen beskrivelse |
Fejl & Mangelliste Fejl & Mangelliste | Ingen beskrivelse |
Driftscenter Vollsmose - Ejendomskontor Tjørnehaven
Driftscenter Vollsmose - Ejendomskontor Tjørnehaven
Tjørnehaven 2385240 Odense NØ
Kontorets åbningstider
- Mandag, onsdag 08.30-09.00
- Torsdag kun i lige uger 15.30-16.00
Retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail. Ejendomsmesteren tjekker typisk kun sin e-mail én gang pr. arbejdsdag. Skriv gerne et tlf. nr. i din mail, så ejendomsmesteren kan kontakte dig. Ved alvorlige skader udenfor ejendomsmesterens normale arbejdstid, skal du benytte nødhjælpslisten.
For øvrige retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail læs her.
Nødhjælp
Du kan bruge vores AKUT HJÆLP, hvis der opstår et akut problem i din bolig udenfor normal arbejdstid. Vi gør dog opmærksom på, at du indenfor normal arbejdstid skal kontakte din ejendomsmester først. Er det ikke muligt at få fat i ejendomsmesteren, kan du ringe på akut-telefonnummer: 63 12 56 78
Vi gør opmærksom på, at det kun gælder i absolutte nødsituationer såsom: Sprængt vand/varmerør, stoppet toilet, Ituslået rude, indbrud eller lignede (der giver adgang til boligen), brand (i tilfælde af brand – ring 112), ingen el i boligen (tjek først sikringerne og relæet) og ingen varme i boligen (hvis det er mellem november og marts).
Via vores AKUT HJÆLP vil du modtage relevant hjælp og blive viderestillet til en person, der kan hjælpe dig. Du vil derfor blive spurgt om, hvilken afdeling du bor i, og hvad din adresse er.
Hvis du rekvirerer hjælp på ovenstående nummer, skal ejendomsmesteren underrettes herom i førstkommende arbejdsdags kontortid. BEMÆRK! at ved unødige tilkald kan du risikere selv at skulle betale regningen.
Læs om vores akut hjælp her (link)