Birkeparken

Birkeparken er en af FABs store afdelinger i den nordøstlige del af Odense og er en del af Vollsmoseplanen. Bydelen er gennemplanlagt og omfatter således både institutioner, skoler, kirke, områdekontorer og eget stort butikscenter, Center Øst.  Boligerne er varierende fra rækkehuse med små haver, etageboliger og lejligheder i det markante højhus med flot udsigt over Odense.  Etageboligerne har store gode altaner. Bebyggelsen er karakteriseret ved meget velindrettede boliger og mange grønne områder til leg og ophold. Der er fællesvaskeri i afdelingen. Bydelen har et rigtig godt internt stisystem.  Der er mulighed for garagelejemål.

Film om fremtidens Vollsmose

Ejendomskontor

Ejendomskontor
Birkeparken 228 B
5240 Odense NØ

Tlf: 63357465

driftvollsmose@fabbo.dk

Kontorets åbningstider
  • Telefonisk og personligt fremmøde man-, tir-, ons-, tors-, fredag 07.30-09.00
  • Tirsdag tillige 15.30-16.30

Personlig fremmøde i Fyrreparkens kontor, tirsdage fra 15:30 til 16:30. Beboere fra både Fyrreparken og Birkeparken er velkomne i driftscenterkontoret i Birkeparken. Alle telefoniske henvendelser vil blive behandlet af driftscenterkontoret.

Retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail.Ejendomsmesteren tjekker typisk kun sin e-mail én gang pr. arbejdsdag. Skriv gerne et tlf. nr. i din mail, så ejendomsmesteren kan kontakte dig. Ved alvorlige skader udenfor ejendomsmesterens normale arbejdstid, skal du benytte nødhjælpslisten.

Nødhjælp

Du kan bruge vores AKUT HJÆLP, hvis der opstår et akut problem i din bolig udenfor normal arbejdstid. Vi gør dog opmærksom på, at du indenfor normal arbejdstid skal kontakte din ejendomsmester først. Er det ikke muligt at få fat i ejendomsmesteren, kan du ringe på akut-telefonnummer: 63 12 56 78

Vi gør opmærksom på, at det kun gælder i absolutte nødsituationer såsom: Sprængt vand/varmerør, stoppet toilet, Ituslået rude, indbrud eller lignede (der giver adgang til boligen), brand (i tilfælde af brand – ring 112), ingen el i boligen (tjek først sikringerne og relæet) og ingen varme i boligen (hvis det er mellem november og marts).

Via vores AKUT HJÆLP vil du modtage relevant hjælp og blive viderestillet til en person, der kan hjælpe dig. Du vil derfor blive spurgt om, hvilken afdeling du bor i, og hvad din adresse er.

Hvis De rekvirerer hjælp på ovenstående nummer, skal ejendomsmesteren underrettes herom i førstkommende arbejdsdags kontortid. BEMÆRK! at ved unødige tilkald kan De risikere selv at skulle betale regningen.

Læs om vores akut hjælp her (link)