Plums Gård

I Plums Gård finder du 55 moderne boliger, hvor komfort og kvalitet er i højsædet. Boligerne byder på varierende indretning lige fra 2-,3- og 4-værelses lejligheder og strækker sig fra ca. 70 m² til hele 115 m². Heraf er tre af boligerne skønne rækkehuse fordelt i to plan. Dette betyder at der både er plads til den enlige og parret samt ældre og børnefamilier. Omgivet af grønne områder, tæt på hovedgaden og et fælleshus som er opført i det historiske og smukt bevarede gamle savværk, tilbyder afdelingen en rigtig god beliggenhed med mange muligheder. Boligerne har syd- eller vestvendte altaner/terrasser, som indbyder til mange hyggelige stunder. Du får i Plums Gård en veludstyrede bolig med klassiske kvalitetsmaterialer, gode lyse rum og adgang til elevatorer. Derudover kan du nyde en kort gåtur til Assens marina og Assens lokale kulturliv.

Dokument
Beslutningsreferat ordinært afdelingsmøde 2024
Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde 2023
Udlejningsfolder
Situationsplan
Udlejningsplaner
Facadetegninger
Ordensreglement
Vedligeholdelsesreglement
Råderetskatalog

Ejendomskontor

Tlf: 64462949

ejd.ejby@fabbo.dk

Kontorets åbningstider
  • Mandag,onsdag,fredag 8:30-9:30
  • Torsdag 15:00-15:30

Retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail

Ejendomsmesteren tjekker typisk kun sin e-mail én gang pr. arbejdsdag.

Skriv gerne et tlf. nr. i din mail, så ejendomsmesteren kan kontakte dig.

Ved alvorlige skader udenfor ejendomsmesterens normale arbejdstid, skal du benytte nødhjælpslisten.

For øvrige retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail læs her.

Nødhjælp

Du kan bruge vores AKUT HJÆLP, hvis der opstår et akut problem i din bolig udenfor normal arbejdstid. Vi gør dog opmærksom på, at du indenfor normal arbejdstid skal kontakte din ejendomsmester først. Er det ikke muligt at få fat i ejendomsmesteren, kan du ringe på akut-telefonnummer: 63 12 56 78

Vi gør opmærksom på, at det kun gælder i absolutte nødsituationer såsom: Sprængt vand/varmerør, stoppet toilet, Ituslået rude, indbrud eller lignede (der giver adgang til boligen), brand (i tilfælde af brand – ring 112), ingen el i boligen (tjek først sikringerne og relæet) og ingen varme i boligen (hvis det er mellem november og marts).

Via vores AKUT HJÆLP vil du modtage relevant hjælp og blive viderestillet til en person, der kan hjælpe dig. Du vil derfor blive spurgt om, hvilken afdeling du bor i, og hvad din adresse er.

Hvis De rekvirerer hjælp på ovenstående nummer, skal ejendomsmesteren underrettes herom i førstkommende arbejdsdags kontortid. BEMÆRK! at ved unødige tilkald kan De risikere selv at skulle betale regningen.

Læs om vores akut hjælp her (link)