Plums Gård
Plums Gård består af 55 moderne elevatorbetjente lejligheder, fordelt på 2-, 3- og 4-rums boliger, der varierer i størrelse fra ca. 70 m² til de største på ca. 115 m². Dertil er 3 boliger udført som rækkehuse i 2 plan. Boligerne henvender sig bredt til alle, både seniorer og familier – og er gedigne, veludstyrede og bygget i traditionelle kvalitetsmaterialer. Boligerne er gennemlyste og alle forsynet med syd- eller vestvendte altaner/terrasser.
Til boligerne er der anlagt grønne områder og et fælleshus, som bygges i det historiske og smukke gamle savværk tæt på Plums fredede trælade. Boligerne ligger i den historiske bykerne tæt på både hovedgade og marina.
Boligsøgning, opnotering og login
LoginDokument | Beskrivelse |
---|---|
Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde 2023 Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde 2023 | Ingen beskrivelse |
Udlejningsfolder Udlejningsfolder | Lidt om projektet |
Situationsplan Situationsplan | Ingen beskrivelse |
Udlejningsplaner Udlejningsplaner | Ingen beskrivelse |
Facadetegninger Facadetegninger | Ingen beskrivelse |
Ordensreglement Ordensreglement | Ingen beskrivelse |
Vedligeholdelsesreglement Vedligeholdelsesreglement | Ingen beskrivelse |
Ejendomskontor
Kontorets åbningstider
- Mandag,onsdag,fredag 8:30-9:30
- Torsdag 15:00-15:30
Retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail
Ejendomsmesteren tjekker typisk kun sin e-mail én gang pr. arbejdsdag.
Skriv gerne et tlf. nr. i din mail, så ejendomsmesteren kan kontakte dig.
Ved alvorlige skader udenfor ejendomsmesterens normale arbejdstid, skal du benytte nødhjælpslisten.
For øvrige retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail læs her.
Nødhjælp
Du kan bruge vores AKUT HJÆLP, hvis der opstår et akut problem i din bolig udenfor normal arbejdstid. Vi gør dog opmærksom på, at du indenfor normal arbejdstid skal kontakte din ejendomsmester først. Er det ikke muligt at få fat i ejendomsmesteren, kan du ringe på akut-telefonnummer: 63 12 56 78
Vi gør opmærksom på, at det kun gælder i absolutte nødsituationer såsom: Sprængt vand/varmerør, stoppet toilet, Ituslået rude, indbrud eller lignede (der giver adgang til boligen), brand (i tilfælde af brand – ring 112), ingen el i boligen (tjek først sikringerne og relæet) og ingen varme i boligen (hvis det er mellem november og marts).
Via vores AKUT HJÆLP vil du modtage relevant hjælp og blive viderestillet til en person, der kan hjælpe dig. Du vil derfor blive spurgt om, hvilken afdeling du bor i, og hvad din adresse er.
Hvis De rekvirerer hjælp på ovenstående nummer, skal ejendomsmesteren underrettes herom i førstkommende arbejdsdags kontortid. BEMÆRK! at ved unødige tilkald kan De risikere selv at skulle betale regningen.
Læs om vores akut hjælp her (link)