Stjerneæblehaven
Afdelingen består af en charmerende klyngebebyggelse, som består af 46 lejeboliger fordelt på 17 boligblokke og et hyggeligt fælleshus – og med kun 6 km fra Odense Centrum, er du omgivet af skøn natur. Offentlig transport er let tilgængelig inden for 500 meter, hvilket gør det nemt at komme til både Odense Banegård og centrum. For familier med børn er der kun 1200 meter til den nærmeste kommunale skole. Vores boliger er bygget med fokus på lavenergi og bæredygtighed, hvilket gør dem både energieffektive og økonomisk overkommelige. Husdyr er velkomne, hvor hver bolig kan have enten en hund eller en kat.
Boligsøgning, opnotering og login
LoginDokument | Beskrivelse |
---|---|
Beslutningsreferat ordinært afdelingsmøde 2024 Beslutningsreferat ordinært afdelingsmøde 2024 | Ingen beskrivelse |
Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde 2023 Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde 2023 | Ingen beskrivelse |
Stjerneæblehaven Stjerneæblehaven | Nyere afdeling i Odense NV, Paarup. |
Ordensreglement Ordensreglement | Ingen beskrivelse |
Vedligeholdelsesreglement Vedligeholdelsesreglement | Ingen beskrivelse |
Udlejningsregler for selskabslokale Udlejningsregler for selskabslokale | Ingen beskrivelse |
Driftscenter Vest - Ejendomskontor Tommerup
Driftscenter Vest - Ejendomskontor Tommerup
Brunsegårdsvej 27 C5690 Tommerup
Kontorets åbningstider
- Mandag og torsdag 08:00 - 09:00
- Tirsdag 14:30 - 15:30
Retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail. Ejendomsmesteren tjekker typisk kun sin e-mail én gang pr. arbejdsdag. Skriv gerne et tlf. nr. i din mail, så ejendomsmesteren kan kontakte dig. Ved alvorlige skader udenfor ejendomsmesterens normale arbejdstid, skal du benytte nødhjælpslisten.
For øvrige retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail læs her.
Nødhjælp
Du kan bruge vores AKUT HJÆLP, hvis der opstår et akut problem i din bolig udenfor normal arbejdstid. Vi gør dog opmærksom på, at du indenfor normal arbejdstid skal kontakte din ejendomsmester først. Er det ikke muligt at få fat i ejendomsmesteren, kan du ringe på akut-telefonnummer: 63 12 56 78
Vi gør opmærksom på, at det kun gælder i absolutte nødsituationer såsom: Sprængt vand/varmerør, stoppet toilet, Ituslået rude, indbrud eller lignede (der giver adgang til boligen), brand (i tilfælde af brand – ring 112), ingen el i boligen (tjek først sikringerne og relæet) og ingen varme i boligen (hvis det er mellem november og marts).
Via vores AKUT HJÆLP vil du modtage relevant hjælp og blive viderestillet til en person, der kan hjælpe dig. Du vil derfor blive spurgt om, hvilken afdeling du bor i, og hvad din adresse er.
Hvis du rekvirerer hjælp på ovenstående nummer, skal ejendomsmesteren underrettes herom i førstkommende arbejdsdags kontortid. BEMÆRK! at ved unødige tilkald kan du risikere selv at skulle betale regningen.
Læs om vores akut hjælp her (link)