Ullerslev

Ullerslev er beliggende mellem Nyborg og Odense med masser af potentiale for både familier, studerende og ældre. Boligafdelingen Ullerslev, består af boliger fra de gamle Ullerslev afdelinger, som i dag er slået sammen til en ny afdeling, under nyt fælles navn. Boligafdelingen rummer flere forskellige boligtyper, som tæller alt fra rækkehuse, fritliggende huse, lejligheder og ungdomsboliger. Boligerne spænder i flere forskellige størrelser og antal af rum. Her kan der findes 1-4 værelses, som er fra 28-98 m2. Der er gode indkøbsmuligheder, et godt foreningsliv samt er der kort afstand til institutioner og en skøn natur.

Dokument
Ordensreglement
Vedligeholdelsesreglement
Referat af stiftende afdelingsmøde for Ullerslev
Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde for Egevang 2023
Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde for Grivesholm 2023
Beslutningsnotat ekstraordinært afdelingsmøde for Grivesholm 2023
Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde for Hindemaevej 2023
Beslutningsnotat ekstraordinært afdelingsmøde for Hindemaevej 2023
Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde for Kirkebakken 2023
Beslutningsnotat fra ekstraordinært møde for Kirkebakken 2023
Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde for Kirsebærhaven 2023
Beslutningsnotat af ekstraordinært afdelingsmøde for Kirsebærhaven 2023
Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde for Langtved 2023
Beslutningsnotat af ekstraordinært afdelingsmøde for Langtved 2023
Beslutningsnotat ordinært afdelingsmøde for Lervadparken 2023
Beslutningsnotat ekstraordinært afdelingsmøde for Lervadparken 2023

Ejendomskontor

Ejendomskontor
Østervej 11
5540 Ullerslev

Ejendomskontor
Nellikevej 11
5800 Nyborg

Tlf: 65353587

driftostfyn@fabbo.dk

Tlf: 65302952

ejd.nyborg@fabbo.dk

Kontorets åbningstider
  • Mandag kl. 15.00-15.30
  • Onsdag og fredag kl. 08.30-09.00
  • Kontortider i Ullerslev kan også benyttes.
  • Mandag kl. 08.30-09.00
  • Torsdag kl. 13.00-13.30

Retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail. Ejendomsmesteren tjekker typisk kun sin e-mail én gang pr. arbejdsdag. Skriv gerne et tlf. nr. i din mail, så ejendomsmesteren kan kontakte dig. Ved alvorlige skader udenfor ejendomsmesterens normale arbejdstid, skal du benytte nødhjælpslisten.

For øvrige retningslinier for kontakt med ejendomsmesteren via e-mail læs her.

Nødhjælp

Du kan bruge vores AKUT HJÆLP, hvis der opstår et akut problem i din bolig udenfor normal arbejdstid. Vi gør dog opmærksom på, at du indenfor normal arbejdstid skal kontakte din ejendomsmester først. Er det ikke muligt at få fat i ejendomsmesteren, kan du ringe på akut-telefonnummer: 63 12 56 78

Vi gør opmærksom på, at det kun gælder i absolutte nødsituationer såsom: Sprængt vand/varmerør, stoppet toilet, Ituslået rude, indbrud eller lignede (der giver adgang til boligen), brand (i tilfælde af brand – ring 112), ingen el i boligen (tjek først sikringerne og relæet) og ingen varme i boligen (hvis det er mellem november og marts).

Via vores AKUT HJÆLP vil du modtage relevant hjælp og blive viderestillet til en person, der kan hjælpe dig. Du vil derfor blive spurgt om, hvilken afdeling du bor i, og hvad din adresse er.

Hvis De rekvirerer hjælp på ovenstående nummer, skal ejendomsmesteren underrettes herom i førstkommende arbejdsdags kontortid. BEMÆRK! at ved unødige tilkald kan De risikere selv at skulle betale regningen.

Læs om vores akut hjælp her (link)